tisdag 10 januari 2017

Hej och välkomna till en ny termin!

Hoppas att ni har haft en skön ledighet och laddat batterierna. Idag arbetar vi med att förbereda inför utvecklingssamtalen, eleverna arbetar med sina presentationer. Vi skickar hem en blankett om tider som passar er för utvecklingssamtalstiderna idag som vi vill att ni skriver i och skickar tillbaka snarast möjligt, senast onsdag 18/1, tack!

Detta är mitt, Madeleines, första blogginlägg. Jag trivs jättebra här på Alléskolan och tycker att 7B är en härlig klass. Tänker skriva några rader om mig så att ni får en liten bild av vem jag är. Jag bor i hus i Linköping tillsammans med min man Jesper och våra tre barn; Silas snart 6 år, Nike snart 4 år och Anja som är 1,5 år. Jag kommer ursprungligen från Götene i Västergötland men har bott i Linköping i snart 13 år. Jag har tidigare arbetat som SO-lärare och biträdande rektor på Kunskapsskolan i Linköping. När jag inte arbetar eller är med familjen tycker jag om att springa, gärna långt som maraton, åka skidor och vara ute i friska luften. Ser fram emot ett gott samarbete med er! Vi ses på utvecklingssamtalen.

På onsdag 18/1 byter vi schemaperiod, vilket gör att eleverna får nya scheman fram till vecka 13. 

Ha en fortsatt bra vecka, vi ses!

Hälsningar Madde och Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar